Ice Age 4: Continental Drift
Scrats dwaze speurtocht naar de vervloekte eikel heeft wereldveranderende consequenties, en zet een continentale ramp in gang die leidt tot het grootste avontuur ooit voor Manny, Diego en Sid.
Scrats dwaze speurtocht naar de vervloekte eikel heeft wereldveranderende consequenties, en zet een continentale ramp in gang die leidt tot het grootste avontuur ooit voor Sid, Manny en Diego. Sid wordt herenigd met zijn chagrijnige oma, en onze helden komen een bonte stoet zeereizende piraten tegen, die hen tegen wil houden in hun poging om naar huis terug te keren.