Hannah Berner: None of My Business
Hannah Berner laat zich in deze sensationele tweede special van haar meest kwetsbare kant zien: ze denkt na over haar toekomst, onthult haar onconventionele carrièrepad, deelt datinggeheimen en geeft toe dat ze 'parttime aantrekkelijk' is.