Rampvlucht
Op 4 oktober 1992 om 18.36 uur stort een Boeing 747 neer op twee Amsterdamse flatgebouwen waar zeer veel mensen wonen. De gevolgen zijn rampzalig. De Nederlandse regering beweert onmiddellijk dat het vliegtuig alleen parfum, bloemen en computeronderdelen vervoerde. Bijna iedereen aanvaardt deze officiële verklaring van de ramp en gaat weer over tot de orde van de dag. Toch blijven sommige bewoners en hulpverleners met vragen zitten.