Lost Cities Revealed with Albert Lin
Albert Lin gaat op avontuur naar de verste uithoeken van de aarde, alwaar hij gebruik maakt van geavanceerde technologie om de lagen van de tijd af te pellen en oude verloren steden bloot te leggen.