The Valet
Olivia, een wereldberoemde filmster, wordt geconfronteerd met reputatieschade wanneer de paparazzi een foto maken van haar met haar getrouwde minnaar Vincent. De hardwerkende hotelbediende Antonio staat per ongeluk op dezelfde foto en wordt ingehuurd om zich als dekmantel voor te doen als Olivia's nieuwe vriend. Door deze list met Olivia komt Antonio in de schijnwerpers te staan en ontstaat er chaos.
In The Valet wordt de wereldberoemde filmster Olivia (Samara Weaving) geconfronteerd met reputatieschade wanneer de paparazzi een foto van haar maken met haar getrouwde minnaar Vincent (Max Greenfield). De hardwerkende hotelbediende Antonio (Eugenio Derbez) staat per ongeluk op die foto en wordt gevraagd zich als dekmantel voor te doen als Olivia's nieuwe vriendje. Deze list met Olivia zet Antonio in de schijnwerpers en zorgt voor chaos. In deze romantische komedie botsen twee werelden en culturen met elkaar als zowel Olivia als Antonio zichzelf duidelijker beginnen te zien dan ooit tevoren. The Valet, geregisseerd door Richard Wong en geschreven door Rob Greenberg en Bob Fisher, is de Engelstalige remake van de Franse hitfilm.