Vacation Friends
Marcus en Emily, een keurig stel, sluiten in een Mexicaans resort vriendschap met de sensatiebeluste feestbeesten Ron en Kyla. Als Marcus en Emily besluiten om in het moment te leven, volgt er een week van wilde pret en uitspattingen met hun nieuwe 'vakantievrienden'. Maanden later krijgen Marcus en Emily de schok van hun leven als Ron en Kyla onuitgenodigd op hun bruiloft verschijnen.
In deze rauwe, wilde comedy sluiten Marcus en Emily, een keurig stel, in een Mexicaans resort vriendschap met de sensatiebeluste feestbeesten Ron en Kyla. Als de anders zo verstandige Marcus en Emily besluiten om in het moment te leven, volgt er een week van wilde pret en uitspattingen met hun nieuwe 'vakantievrienden'. Maanden later krijgen Marcus en Emily de schok van hun leven als Ron en Kyla onuitgenodigd op hun bruiloft verschijnen. Ze veroorzaken chaos en bewijzen dat je vakantie je kan blijven achtervolgen.