Concerten, Muziek
De stad Los Angeles kleurt paars wanneer BTS voor de eerste keer in twee jaar hun concert “Permission to Dance” opvoert in het SoFi Stadium. In het stadion vol afwachting en gejuich, wordt een prachtig optreden neergezet, van “On” tot “Permission to Dance”, dat nu op het scherm tot leven komt. Laat de kracht van muziek je weer verenigen.