Nouvelle Saveur
Nu Marie in het restaurant werkt van sterrenchef Bruno Mercier, doet ze er alles aan om haar vaardigheden te perfectioneren. Maar souschef Thomas is op zijn hoede voor deze mogelijke rivaal. Wanneer Marie zich per ongeluk verwondt tijdens het koken, belanden enkele druppels bloed in haar saus. Bruno proeft Marie's gerecht en vindt het perfect.