Cloaca
Vier oude universiteitsvrienden worden herenigd door het lot. Parlementslid Joep zoekt steun bij gemeenteambtenaar Pieter tijdens een huwelijkscrisis. Tom, een advocaat verslaafd aan cocaïne, probeert Pieter te helpen te midden van zijn eigen ondergang. Terwijl ze hun levens door elkaar halen, onthullen conflicten de fragiliteit van hun vriendschap.