Cool Runnings
Cool Runnings is een waanzinnig leuke komedie die is geïnspireerd door het ware verhaal van het eerste Olympische bobsleeteam van Jamaica. Deze vier onwaarschijnlijke atleten hadden één onwerkelijke droom. Met behulp van een ex-kampioen als hun trainer (John Candy - Uncle Buck) verruilen vier Jamaicanen hun zonnige eiland voor de kou om mee te doen aan de Olympische Winterspelen en een gouden medaille te winnen voor een sport waar ze niets van afweten - bobsleeracen! In deze komedie zult u dit team lang en hard toejuichen! Bevat beelden van roken.