De Tweeling
Gescheiden na de dood van hun ouders, volgen Lotte en Anna Bamberg verschillende paden - Anna werkt hard in Duitsland, en Lotte krijgt kansen in Nederland. Ondanks hun verlangen naar elkaar, testen levensuitdagingen, zoals Anna's huwelijk met een SS-officier en de dood van Lotte's verloofde in Auschwitz, hun band. Na vijftig jaar zoekt Anna een laatste verbinding met haar tweeling.