In Time
Justin Timberlake en Amanda Seyfried spelen de hoofdrollen in deze scifi-thriller die zich afspeelt in een toekomstige wereld waar veroudering stopt bij 25. De enige manier om in leven te blijven, is door meer tijd te stelen.
Welkom in een wereld waarin tijd het ultieme betaalmiddel is geworden. Je stopt met verouderen als je 25 bent, maar er zit een addertje onder het gras. Je bent genetisch gemanipuleerd om nog maar één jaar te leven, tenzij je er levensjaren bij kunt kopen. De rijken verdienen tientallen jaren per keer (en blijven zo hangen op 25-jarige leeftijd) en worden in wezen onsterfelijk, terwijl de rest bedelt, leent of steelt om genoeg uren te krijgen om nog een dag te kunnen leven. Wanneer een man valselijk beschuldigd wordt van moord, wordt hij gedwongen op de vlucht te slaan met een beeldschone gijzelaar. Door van minuut tot minuut te leven, wordt de liefde van het duo een krachtig instrument in hun oorlog tegen het systeem.