Obi-Wan Kenobi : A Jedi's Return
Deze special toont de terugkeer van Obi-Wan Kenobi en Anakin Skywalker naar het scherm, maar ook die van Ewan McGregor en Hayden Christensen in hun klassieke rollen. Regisseur Deborah Chow voert de cast en crew aan, die naast de geliefde Star Wars-personages ook nieuwe helden en schurken introduceren in een episch verhaal dat de films uit de saga op dramatische wijze samenbrengt.