The Marvels
Als ze een vreemd wormgat onderzoekt dat is gelinkt aan een Kree-opstandeling, raken de krachten van Carol Danvers, alias Captain Marvel, verstrikt met die van Jersey City-superfan Kamala Khan, alias Ms. Marvel, en Carols vervreemde nichtje, S.A.B.E.R.-astronaut Captain Monica Rambea. Nu moeten ze samenwerken als The Marvels om het universum te redden.