Wish
'Wish' is een animatiefilm die kijkers meevoert naar het magische koninkrijk Rosas. De intelligente, idealistische Asha doet een wens die zo krachtig is dat deze wordt beantwoord door een kosmische kracht. Samen gaan Asha en Star de confrontatie aan met een geduchte tegenstander – koning Magnifico van Rosas – om haar gemeenschap te redden. Ze bewijzen dat er wonderen kunnen gebeuren als één moedig, wilskrachtig mens wordt geholpen door de magische sterren.