El color del cielo
Filmster Olivia Brontë reist naar Zwitserland voor een fotoshoot, waar ze onverwacht herenigd wordt met Tristán del Val, een filosoof die ze jaren geleden heeft leren kennen. Hun ontmoeting dwingt hen beiden om terug te blikken op hun gedeelde verleden en de toekomst die ze dachten te hebben gepland, in twijfel te trekken.