Land Ties
Laura, een tiener uit Santiago met een gebroken hart, is op vakantie in Chiloé. Ze zwerft langs de verlaten kustlijn en ontmoet vrouwen die zeewier verzamelen. Met hen deelt ze verhalen, op plekken die haar verdriet verzachten.