The Middle Men
Middle Men duikt in het leven van acht mannen van middelbare leeftijd in Engeland, die worstelen met stereotiepen en maatschappelijke verwachtingen. Ieder heeft zijn eigen problemen zoals verslaving, carrièreveranderingen, huwelijksverplichtingen en depressies. De documentaire belicht de complexiteit van deze levensfase en de zoektocht naar vervulling in een snel veranderende wereld.