R.J. Decker
R.J. Decker, een in ongenade gevallen persfotograaf en ex-gedetineerde, begint een nieuw leven als privédetective in het kleurrijke maar criminele Zuid-Florida. Hij pakt zaken aan die variëren van wat vreemd tot ronduit bizar. Hij krijgt daarbij niet alleen hulp van zijn ex, een journaliste, en haar vrouw, een rechercheur, maar ook een mysterieuze nieuwe weldoener: een vrouw uit zijn verleden. Zij kan zijn grootste bondgenoot worden, maar hem ook een enkeltje terug naar de gevangenis opleveren.