Will Trent
Agent Will Trent van het Georgia Bureau of Investigation (GBI) werd na zijn geboorte afgestaan en had een moeilijke jeugd in het overbelaste jeugdzorgsysteem van Atlanta. Nu is hij vastbesloten zijn unieke ervaringen te gebruiken om te voorkomen dat anderen in de steek worden gelaten en lost hij de meeste zaken van het GBI op.