Cat Lake City
Kater Percy is klaar voor een relaxte dag in 'Cat Lake City', het vakantieparadijs voor katten. Maar het loopt niet zoals gepland. Zelfs zijn plekje op zijn handdoek is niet zo veilig als hij dacht.