Fruits of Clouds
Furry woont met zijn dierenvrienden op een open plek in een donker bos. Ze eten alleen zeldzame oranje zaden die in groot, lichtgevend fruit veranderen zodra ze de grond raken. Furry's vrienden durven het enge bos niet in, maar hij verveelt zich en wil niet langer stilzitten.
Furry woont met zijn vrienden in holen op een open plek in een donker bos. Ze eten alleen zaden die in lichtgevend fruit veranderen als ze de grond raken, maar dit fruit is zeldzaam. Uit angst voor het bos durven de dieren de open plek niet te verlaten om eten te zoeken. In plaats daarvan wachten ze lijdzaam tot het uit de lucht valt. Maar Furry wil niet wachten. Het bos wekt zijn nieuwsgierigheid en hij wil weten wat zich daar schuilhoudt.