Brilliant Corners: Oman
Sam reist naar Oman om te surfen met de lokale bevolking en de impact van surfspots op gemeenschappen te onderzoeken. Van Ras al Hadd tot Salalah ervaart hij de doorlopende golven tijdens het khareef-seizoen te midden van hoge temperaturen. Ondergedompeld in woestijnwijsheid verkent hij de culturele en economische betekenis van surf- en visgemeenschappen langs de kust van de Arabische Zee.