Brilliant Corners: Ghana
Sam verkent surfen en dansen in Ghana en eert surfschoolpionier Brett 'Mr. Bright' Davies. Ondergedompeld in Highlife-muziek en kustschoonheid, duikt hij in de resonantie van de sport aan de Goudkust, een stabiele regio met toegankelijke vluchtroutes en weelderige landschappen.