The Man Who Knew Too Much
Colin Wallace werkte voor de militaire inlichtingendienst en verspreidde nepnieuws voor de regering in Noord-Ierland. Toen hij dit aan het licht wilde brengen, werd hem een moord in de schoenen geschoven. Deze film vertelt het verhaal van zijn breuk met de inlichtingendiensten en zijn lange strijd voor gerechtigheid.