My Name is Bulger
Deze film neemt de hysterie van de dagelijkse krantenkoppen en nachtelijke nieuwsbulletins weg en vertelt het verhaal van een unieke Amerikaanse familie die wil gezien worden op basis van wie ze zijn en wat ze hebben gedaan, niet op wat hun beruchte familielid ooit deed.