Story of... Beef
In deze aflevering onderzoekt Kate Comer de traditie en het belang van rundvlees in onze voeding. Rundvlees is van generatie op generatie doorgegeven als een waardevolle bron van eiwitten en calorieën. Ga mee met Kate en medepresentatoren, op zoek naar de geschiedenis en invloed van rundvlees en ontdek waarom het een vast onderdeel is geworden van eetpatronen wereldwijd.