Cuba's Sugar Trains
Ga mee met gastheer Ian Wright op een spannende treinreis door Cuba, waar hij het vervallen maar fascinerende spoorwegsysteem van het eiland verkent. Ondanks de onbetrouwbaarheid biedt de reis unieke inzichten in de geschiedenis van Cuba als suikerproducent en zijn vroege transportinfrastructuur.