Wild Icons of Iberia
Op het Iberisch Schiereiland leven dieren wier kracht al eeuwenlang mythen inspireert. Deze film onthult het leven van steenarenden, berggeiten en wolven, en ontdekt waarom deze wilde iconen al sinds de prehistorie worden vereerd.