Wild Relations
Deze documentaire onderzoekt de veelzijdige omgangsvormen van wilde dieren over de hele wereld. Of het nou gaat om een dichtbevolkte zeevogelkolonie of de levensgevaarlijke hofmakerij van grizzlyberen in Alaska, deze film laat de complexe en fascinerende manieren zien waarop dieren socialiseren, paren en overleven.