I Am Number Four
John Smith verbergt zijn ware identiteit om een dodelijke vijand te ontlopen, die werd gezonden om hem te vernietigen. John woont met zijn voogd in een klein stadje, waar hij onverwachte, levensveranderende ervaringen opdoet: een eerste liefde, nieuwe speciale krachten en een geheime verbinding met de anderen die zijn ongelofelijke lot delen.