Shark Superpower
Twee teams van experts spannen zich tot het uiterste in om haaienwetenschap in het wild te beoefenen wanneer ze twee van de meest iconische superkrachten van haaien onderzoeken - snelheid en bijtkracht.
Twee teams van experts spannen zich tot het uiterste in om haaienwetenschap in het wild te beoefenen wanneer ze twee van de meest iconische superkrachten van haaien onderzoeken: snelheid en bijtkracht. In Californië zit het tempo er goed in als Andy Casagrande de topsnelheid van 's werelds snelste haai probeert te meten. En op de Bahama's komt Brocq Maxey wel heel erg dichtbij om de kracht van een haaienbeet te onderzoeken.