Piggy Tales
Krijg een unieke kijk in het leven van die leuke groene varkens: de Bad Piggies. In deze grappige CGI-animatieserie (met klei-animatie), krijgen de varkens allerlei uitdagingen en onverwachte gebeurtenissen op hun pad, wat natuurlijk tot hilarische oplossingen leidt.
Krijg een unieke inkijk in het leven van die leuke groene varkens: de Bad Piggies. In 'Piggy Tales' zie je ze zoals nooit tevoren. Deze korte CGI-animaties (computergegenereerde beelden) zitten vol humoristische uitdagingen en onverwachte gebeurtenissen waar de varkens steeds weer komische oplossingen voor moeten vinden. De afleveringen duren een minuut en zijn leuk voor jong en oud, of je nu fan bent van Bad Piggies of Angry Birds. Net als 'Angry Birds Toons' is 'Piggy Tales' een animatieserie zonder dialogen, waardoor het wereldwijd voor iedereen makkelijk te volgen is.