Angry Birds Bubble Trouble
Omringd door kleurrijke bubbels en edelstenen, verstopt in elke hoek van hun wereld, is Angry Birds Bubble Trouble een grote speeltuin waar alles wat je je maar kunt voorstellen, werkelijkheid wordt. Een takje kan zomaar een krachtige boemerang worden, een boom een trap naar de hemel en een ogenschijnlijk simpele waterplas een portaal naar een andere dimensie! Via absurde, korte en grappige verhalen laat Angry Birds Bubble Trouble zien hoe ver de verbeelding ons kan brengen.