The Nightmare Upstairs: What Happened to Ty and Bryn?
Beschuldigingen van misbruik verscheuren een gezin in Utah en ontketenen een voogdijstrijd. Nadat de rechtbank hen dwingt tot hereniging met hun vader, barricaderen Ty en Bryn zich 54 dagen in hun kamer. Ze livestreamen hun protest en veranderen hun crisis een virale afrekening.
Beschuldigingen van misbruik verscheuren een gezin in Utah en ontketenen een bittere voogdijstrijd. Nadat de rechtbank de kinderen dwingt deel te nemen aan een omstreden herenigingsprogramma, nemen Ty en Bryn het heft in eigen handen. Ze barricaderen zich 54 dagen in een slaapkamer, livestreamen hun protest en veranderen een intieme familiecrisis in een nationale, virale afrekening.