Empire Records
Een komedie over een turbulente dag uit het leven van de jonge luilakken, doeners en dromers die werken in een goedlopende platenzaak.
De werknemers van Empire Records, een onafhankelijke muziekwinkel die op het punt staat te worden verkocht aan een groot concern, organiseren samen een inzamelingsactie om genoeg geld bijeen te krijgen om de zaak te kopen.