Winged Seduction: Birds of Paradise
Gedaanteverwisselen, kleurrijk schudden, dansen, zingen, oogverblindende transformaties - de legendarische paradijsvogels waren vrijwel onbekend. Totdat twee hedendaagse ontdekkingsreizigers bijna een decennium lang in tenten sliepen en in de top van het regenwoud bungelden om alle 39 soorten van deze flamboyante vogels in kaart te brengen.