Marvel One-Shot: Item 47
Na de ongelooflijke climax van Marvel’s The Avengers, mist S.H.I.E.L.D. nog één subliem stukje technologie, een Chitauri wapen, oftewel ITEM 47. Een jong stel vindt het zeldzame wapen in New York en besluit het te gebruiken bij een reeks bankovervallen.
Na de epische Battle of New York in Marvel's The Avengers heeft S.H.I.E.L.D. alle buitenaardse technologie gevonden, op één onderdeel na, die in de stad was achtergebleven: een Chitauri-blaster, ook wel bekend als 'item 47.' Nadat een jong stel op het ongrijpbare wapen is gestuit, gaan ze banken beroven met S.H.I.E.L.D. agenten op de hielen.