The Old Man
Dan Chase is tientallen jaren geleden ontsnapt aan de CIA en leidt sindsdien een afgezonderd bestaan. Wanneer een huurmoordenaar probeert Chase uit te schakelen, leert de oude agent dat hij, om zijn toekomst veilig te stellen, vrede moet sluiten met zijn verleden.