Hyper Knife
Seok, een ijverige, geniale neurochirurg, wordt herenigd met Deokhee, de professor die lang geleden haar leven heeft verpest. Ooit gaven de twee chirurgen meer om elkaar dan om wie ook. Maar nu voelen ze uitsluitend haat voor elkaar en, woedend dat hij weer in haar leven is, zweert Seok wraak.
Als Seok weigert om Deokhee te opereren, neemt hij haar haar illegale chirurgische klussen af.
Voordat Deokhee zijn tiende Ichida Award in de wacht sleept, probeert Seok de trofee in te pikken.
Op zoek naar Deokhees zwakke plekken bezoekt Seok Myeongjin, die haar en haar mentor uiteendreef.
Seok krijgt geen antwoord van haar mentor. Maar dan biedt Min haar een illegale operatie aan.
Seok besluit Deokhee te opereren als ze ontdekt hoe ernstig ziek hij is. De tijd dringt.