Earth Protectors
Milieukunstenaar Anne de Carbuccia reist de wereld rond om de verwoestende impact van de mensheid op de planeet te documenteren. Haar werk legt de oceanen vol plastic en de uitstervende soorten vast, de harde realiteit van het Antropoceen. Het is een vurig pleidooi voor systemische verandering, voordat het te laat is.