Mars Colony
Logan, een tiener die geobsedeerd is door het leven op Mars, krijgt bezoek van een man die beweert zijn toekomstige zelf te zijn. Hij is 40 jaar ouder dan Logan en vraagt hem om de mensheid te redden.
Logan, een gekwelde 16-jarige jongen, heeft sciencefictiondromen over een beter leven op Mars, zijn enige ontsnapping uit zijn sombere dagelijkse leven, vol conflicten zowel thuis als op school, waar hij als pestkop wordt bestempeld. Op een nacht krijgt hij bezoek van een mysterieuze man die beweert dat hij Logans toekomstige zelf is. De man is 40 jaar ouder dan Logan en vraagt zijn hulp bij een schokkend belangrijke missie: het redden van de mensheid.