Mission to Mars
Nadat de eerste Mars-missie eindigt in een tragedie, wordt een reddingsoperatie gestart om de ramp te analyseren en te zoeken naar overlevenden.
Het jaar is 2020 en de eerste bemande Mars missie, geleid door Luke Graham (Don Cheadle), landt veilig op de rode planeet. Het landschap van Mars herbergt echter een verbijsterend geheim, dat de bemanning ten gronde richt. Achtervolgd door een cryptische laatste boodschap van Graham, lanceert NASA een reddingsmissie om de ramp te analyseren en te zoeken naar overlevenden, als die er tenminste zijn. Opboksend tegen haast onoverkomelijke gevaren, maar gedreven door een diepe vriendschap, landt de reddingsploeg eindelijk op Mars en doet het een adembenemende ontdekking. Mission to Mars brengt je bijna twee uur letterlijk op het puntje van je stoel.