Muppet Babies vertellen (Shorts)
Pak een stoel en kijk mee hoe de Muppet Babies Miss Nanny rondleiden in de speelkamer en daarbuiten en haar allerlei leuke dingen laten zien en erover vertellen.
Pak een stoel en kijk mee hoe Kermit, Piggy, Fozzie, Animal, Gonzo en Summer Miss Nanny rondleiden in de speelkamer en daarbuiten en haar allerlei leuke dingen laten zien en erover vertellen! Als je je fantasie gebruikt, kun je alles, net als de Muppet Babies!