Fantasía
Broer en zus Amaia en Aitor zijn bijna vijftig, kinderloos en vervreemd van hun gepensioneerde ouders wanneer ze herenigd worden op een familie-cruise genaamd Fantasía. Op de tijdloze zee worden ze geconfronteerd met hun verleden en verschillende toekomsten, maar voorbij de horizon wacht de realiteit.