Mees Kees Op de Planken
Na het succesvolle Mees Kees en Mees Kees op kamp keert de leukste stagiair van Nederland terug met een derde deel. In Mees Kees op de planken gaat de klas van Mees Kees (Willem Voogd) een toneelstuk maken. De klas heeft er helemaal zin in, tot ze ontdekken dat directrice Dreus (Sanne Wallis de Vries) een saai middeleeuws stuk heeft uitgekozen.