Dessine-moi un Saint-Ex
Antoine de Saint-Exupéry, de auteur van 'De Kleine Prins', verdween op mysterieuze wijze. Maar wie was hij? Deze film reconstrueert zijn intense leven met behulp van filmbeelden en tekeningen uit het archief om een ironisch en verhelderend portret te schetsen van de man achter de legendarische piloot en auteur.