Escape to Saint Lucia
Ontdek Saint Lucia, een Caribische parel die wordt geroemd om haar zeldzame schoonheid. In deze film worden de weelderige regenwouden en de kleurrijke koraalriffen verkend, en de sterke verbinding tussen de serene onderzeewereld en het kleurrijke leven aan land onderzocht, die samen een broze balans vormen.