Secrets of Sulphur Springs
Griffin en zijn gezin verhuizen naar het oude Tremont-hotel in de stad Sulphur Springs. De hele stad gelooft dat de geest van een meisje genaamd Savannah in het hotel rondspookt.
Griffin Campbell en zijn gezin verhuizen naar het oude Tremont-hotel in de stad Sulphur Springs. De hele stad gelooft dat de geest van een meisje genaamd Savannah, dat meer dan 30 jaar geleden verdween, rondspookt in het hotel. Wanneer Griffin en zijn nieuwe beste vriend Harper het mysterie proberen op te lossen over wat er met haar is gebeurd, vinden ze een portaal waarmee ze terug in de tijd kunnen reizen. Ze ontdekken dat het geheim om het mysterie op te lossen, de ontmoeting met Griffins eigen vader is.