Milo Murphy's Wet
Milo gaat altijd uit van het onverwachte. Wat er ook mis gaat, Milo is voorbereid, hij heeft veel kennis, een rugzak vol met spulletjes en hij is eindeloos optimistisch.
Milo Murphy is de achter, achter, achter, achterkleinzoon van de oorspronkelijke Murphy van "De Wet van Murphy". Milo gaat altijd uit van het onverwachte. Wat er ook mis gaat, Milo is voorbereid op alle mogelijkheden. Hij heeft veel kennis, een rugzak vol met spulletjes en hij is eindeloos optimistisch, wat er voor zorgt dat iedere ramp verandert in een avontuur.